Oliva trencada

Monday, June 02, 2008

Fira del llibre

La Fira del Llibre torna enguany a aterrar al Passeig del Born.
Malgrat que els comerços del Born no estaven molt d’acord amb la iniciativa, si que és vera que el Born és molt millor marc que el fred, fredíssim, Parc de ses Estacions.
Curiosament, vos deixo aquí dues versions del poema Deixaré la ciutat de Joan Salvat-Papasseit, la primera versió és la del mestre Serrat que s'inclou al seu disc "Res no és mesquí", la segona versió és la cançoneta que varen tocar na Floren i jo a la Fira del Llibre l’any passat al fredíssim Parc de ses Estacions.




Get your own Box.net widget and share anywhere!

Deixaré la ciutat que em distreu de l’amor
la meva barca
el Port
i el voltàmetre encès que porto a la butxaca-

l’autòmnibus brunzent
i el més bonic ocell
que és l’avió
i temptaré a la noia que ara arriba i ja em priva

li diré com la copa melangiosa és del vi
-i el meu braç del seu coll-
i veurà que ara llenço la stylo i no la cullo

i em faré el rostre pàlid com si fos un minyó
i diré maliciós:
-com un pinyó és la boca que em captiva.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home