Oliva trencada

Sunday, April 11, 2010

En un tres i no res.

Un bon amic meu em va dir un dia: “No deixis que cap periodista de Mallorca et faci sa bio”.
Em vaig quedar pensatiu – quan et fan una bio, és perquè el grup s’ha dissolt, ahhhh, horror!!!-

Desprès de prendre un glop de cervesa li vaig respondre: “No és necessari fer cap bio perquè ja està feta, està en el blog.”



Doncs aquest diumenge ja fa tres anys de la formació d’Oliva trencada com a grup. Sí, pareix que em fa més, però el segon diumenge d’Abril del 2007 vàrem fer el nostre primer concert al teatre de Muro, i seguirem donant el conyasso fins a que nos deixin.

Han passat moltes coses, gent que s’ha anat, gent que ha entrat, però el nucli sempre ha estat ben viu: Michael, Jordi i Pep. I a més els fitxatges d’en Fer i en Toni han donat noves maneres de fer ses coses. Amb la dificultat que té ser un grup de Mallorca –més endavant faré un post al respecte- seguim aquí i “No nos moveran” com deia en Txanquete.
I per a celebrar-lo aquest divendres 16 d’Abril hi ha guateque a Ses Voltes amb Astrolabio, L’Infant Terrible, The Black Onions, Satellites i Oliva trencada.
Estau convidats.

2 Comments:

At 3:33 PM, Anonymous Anonymous said...

Y que cuuumplas muuuchos máaaaaas...

M. x

 
At 10:04 AM, Anonymous Anonymous said...

keep on folkin'!!
coseta

 

Post a Comment

<< Home